Malé kroky, velké dopady: Mikrocertifikáty pro kulturní a kreativní odvětví

date_10/12
time_10:30 - 13:30
location_Podnikatelské a inovační centrum hl. m. Prahy
Malé kroky, velké dopady: Mikrocertifikáty pro kulturní a kreativní odvětví

Jaká je budoucnost vzdělávání v kreativních profesích?
Mohou mikrocertifikáty podpořit rozvoj dovedností v kulturních a kreativních odvětvích a pomoci jednotlivcům i organizacím přizpůsobit se rychle se měnícím potřebám a trendům trhu práce?

Zjistěte, jak mikrocertifikáty mohou podpořit rozvoj dovedností a napomoci jednotlivcům a organizacím v adaptaci na nové výzvy v kulturních a kreativních odvětvích, a pojďte s námi diskutovat o lokálních potřebách v tomto sektoru.

Zaměříme se na:
• Trendy a potřeby pracovního trhu
• Profesní rozvoj v rámci celoživotního vzdělávání
• Probíhající projekty zaměřené na implementaci mikrocertifikátů a jejich vliv na rozvoj dovedností v kreativních oborech
• Příklady dobré praxe z ČR i zahraničí

Zveme vás také na společnou diskuzi o lokálních vzdělávacích potřebách v kulturních a kreativních odvětvích!

__
Akce je realizována v rámci „OP JAK, výzvy 02_22_009_Smart Accelerator+ I, projektu Prague Smart Akcelerátor+“, s registračním číslem ‚CZ.02.01.02/00/22_009/0008344‘, který je spolufinancován Evropskou unií.

This site uses cookies to improve your experience.

Cookie Preferences

This website uses cookies and other tracking tools to improve the user experience and analyze website traffic. Some of them are necessary, others you can decide for yourself.

This site uses cookies to improve your experience.

Cookie Preferences

This website uses cookies and other tracking tools to improve the user experience and analyze website traffic. Some of them are necessary, others you can decide for yourself.

Cookies Settings

  • These cookies ensure that our site works properly and securely on all devices.

  • Thanks to analytical cookies, we know better what you are interested in and we can constantly improve this website.

  • These cookies help us to target advertising so that it corresponds to your interests and preferences as much as possible.